Az on-board diagnosztika eredményeihez egy ilyen 6 pólusú csatlakozón, SCI elnevezésű felületen lehet hozzáférni. Az SCI pont-pont kapcsolatot valósít meg a diagnosztikai kiolvasó és a motor irányító számítógép között (tehát nem több modult összekötő busz, mint pl. a CAN). Az SCI nem más, mint egy UART (Universal Asynchronous Receiver-Transmitter) az akkoriban szokásos 5 Voltos jelszinttel, pozitív logikával (a magasabb jelszint jelenti az "1"-et, az alacsonyabb a "0"-t) és 7812.5 bit/s jelsebességel. Maga az elnevezés nem a Chryslertől származik, a motor irányító számítógépekben használt Motorola processzorok soros kommunikációs felületét hívták Serial Data Communication Interface-nek és rövidítették SCI-nek. Arról, hogy miért ezt a könnyen megjegyezhető sebességet használták, itt írok. Az SCI üzenetek leírása nem nyilvános. Szívesen mutatnék ábrákat az üzenetekről, de 83-88 közötti Chryslert még nem mértem, így ábráim sincsenek.