Chrysler SCI 1983.5-88

Részletesen a MAP érzékelőről

A Chrysler a nyolcvanas-kilencvenes években részletes tanfolyami anyagokat is kiadott, melyekben a motor irányító számítógép kivezetéseinek áramköreit és a szenzorok belső felépítését is bemutatta. (Ilyen 21. századi dokumentumokba még nem botlottam bele.) Ha valaki úgy akar hibát keresni, hogy pontosan érti az áramkör működését, akkor ezek értékes források. Egyébként pedig érdekesek. Ezen az oldalon, példaként, az 1986-os MAP szenzor és a motor irányító számítógép kapcsolódó áramkörei láthatók.

Forrás: "1984-1987 Advanced turbo theory"
Nem gondoltam, hogy egy egyszerű (az írás időpontjában 35 éves és kb 30 dollárért kapható) MAP szenzorban két műveleti erősítő is van.

Ebben az évjáratban a MAP szenzor a Logic Module házára volt szerelve, ezért jelölik a lábait egyszerűen a vezetékek színével: "RD", "WT", "BK".

Hasznos, a rajzon feltüntetett részlet az is, hogy a Logic Module honnan kapja testet és hogyan van összekötve a "Power Ground" és a "Signal Ground".



Copyright © 2021 T Bt.